Verder als werkgroep van Stichting Stéphanos

Verder als werkgroep Ebenezer School Malawi

Na verschillende positieve gesprekken met Stichting Stéphanos is dan ook besloten om per 1 april 2023 verder te gaan als werkgroep onder deze stichting. Dit heeft de volgende voordelen:

• Sterkere binding en betere ondersteuning van Ebenezer School ter plaatse. Dit doordat Stéphanos een grote eigen organisatie in Malawi heeft en vanuit Nederland het dagelijks bestuur Malawi een aantal keer per jaar bezoekt.
  • Integrale administratie en overboeking van de sponsorgelden. Elke euro die u aan de Ebenezer School geeft zal ook nu nog steeds daarvoor worden gebruikt. Door efficiëntere banktransacties verwachten wij dat er zelfs meer financiële middelen bij de school aankomt.

Stichting Stéphanos streeft dezelfde waarden na als wij als Stichting ESM altijd hebben gedaan.

“Als Stéphanos vinden we het fijn dat we ESM hiermee continuïteit kunnen bieden door gezamenlijk op te trekken. ESM doet mooi werk, zowel hier als in Malawi. M.b.t identiteit verstaan we elkaar en de liefde voor het werk onder kinderen in Malawi verbindt ons. Wij hopen en bidden dat deze stap een gezegende uitwerking mag hebben.”

Johan van der Ham, directeur/bestuurder Stichting Stéphanos

Meer informatie over deze stichting is de vinden op https://www.stephanos.nl/wie-wij-zijn

nl_NLDutch