Maak jij het verschil in het leven van een kind?

Kijk snel en geef op IBAN: NL47 RABO 0122 6214 68 t.n.v. Stichting ESM, Barneveld o.v.v. Decembergift 2017.

Meer informatie over doneren, klik hier.

Wat is je gift waard?

• – Schrijfmaterialen € 2,-
  • – Schoolboeken € 25,-
  • – Schoolgeld € 200,-
  • – Nieuw klaslokaal € 12.500,-

Uw steun wordt gebruikt voor de uitbreiding van de schoolgebouwen en voortgang van het onderwijs op deze school.

Zikomo kwambiri! Hartelijk dank namens de mensen uit Malawi voor uw betrokkenheid.

Eindejaars promo Ebenezer School

Maak jij het verschil in het leven van een kind? Wij binden de strijd aan met armoede op een duurzame wijze…goed christelijk onderwijs! Kijk snel en geef op IBAN: NL47 RABO 01226 21 468 t.n.v. Stichting ESM te Barneveld. Bedankt voor je steun!Meer informatie over doneren: https://stichtingesm.nl/giften/#onderwijs #maakhetverschil #decembergift

Geplaatst door Stichting Ebenezer School Malawi op Zaterdag 16 december 2017